Emisiune noua


Din pacate scriu tarziu, dupa ce s-a intamplat evenimentul, din motive intemeiate: ultimele examene. Dar cum stiu ca emisiunile se dau si se reiau la nesfarsit, nu cred ca e prea mare greseala. Sambata, 12. 06. 2010 la ora 20.00 mama a fost invitata si a cantat la emisiunea “Varu’ Sandel” de la Etno TV. A fost prima ei aparitie la acest post de televiziune si a fost interesant de urmarit. A cantat 2 piese dobrogene si 2 piese aromane, fiecare interpretate cu costumul popular aferent. Asa ca daca faci o vizita pe aici si citesti, acum stii si poate vezi in reluare emisiunea si pe mama, daca iti face placere.🙂

8 thoughts on “Emisiune noua

  1. Am vazut aseara emisiunea,a fost frumoasa,dar nu am vazut si ultima parte,nu stiu ce melodie a cantat la final si ce a mai zis,pt. ca si emisiunea a inceput mai tarziu de ora stabilita in program.

    • Am vazut si noi ca s-a dat foarte tarziu. Initial am stiut de ora 10 seara apoi am vazut in program 11 si de fapt ei au dat mult mai tarziu emisiunea. Nu am stat sa o revad dar din ce imi aduc eu aminte, stiu ca a cantat Paidusca la final.

  2. Elena,de asemenea mi-as mai dori sa vad complet emisiunea in care a aparut la Antena 1 mai demult-Folclorul contraataca,erau si alti artisti aromani.A fost oarecum ciudat pt cineva care e artista si de muzica populara romaneasca,sa fie ”contra” mucanilor,desi nu a fost decat un program de divertisment.

    • 🙂 Ce pot sa iti zic? Trimite multe mail-uri, sms-uri, etc. la Antena 1 pana cand vor da ei o reluare, daca decid sa faca asta, ca nu depinde decat de cei care cer insistent sa vada ceva anume. Ai zis bine, a fost un program de divertisment. Nu cred ca mama s-a gandit la asta, ea s-a dus din placere. Restul e doar show.

  3. Vai si eu nu am vazut,daca ai stii ce rau imi pare.Dar cum pot sa vad si eu acum?Nu stiam ca a aparut pt. prima data la Etno,credeam ca a avut si alte aparitii.

    • Nu-i nimic ca se tot dau reluari. In seara asta la 23.00 se da iar. Urmareste-o acum. Nu e niciodata tarziu sa fie undeva, a fost sa fie acum.

Leave a Reply

