Monday


Vrei ceva sa te trezeasca, sa te dezmorsteasca, sa te faca sa zambesti de luni? Iata ce am descoperit eu azi din intamplare. Mi-am propus sa ascult ceva radio pe net si m-am gandit la Europa FM. Pe site am tot navigat si am dat peste ceva extraordinar, pe care bine-nteles ca l-am descarcat: concertul de 2 ore al lui Horia Brenciu, cu ocazia a 10 ani de Europa FM, din 26 mai 2010. Nu am cuvinte sa spun ce m-am distrat si inca ma distrez, pentru ca scriu in timp ce il ascult. Multumesc Horia pentru asa un regal muzical. x Are de toate acest concert: jazz, care imi place in mod special, muzica romaneasca, muzica pop internationala si multa, multa, multa energie. Nu ai nevoie de cafea sau energizant. Sunt absolut incantata de ce ascult si recomand din suflet tuturor sa asculte emisiunea aceasta si mai ales muzica buna. O saptamana minunata!

Click Concert Horia Brenciu ca sa asculti inregistrarea audio, sa o descarci daca vrei si sa o asculti si sa o reasculti, fara sa te plictisesti vreodata.

Leave a Reply

