Oda clatitelor


Nu stiu exact cum s-a intamplat dar saptamanile acestea am ajuns sa fac o groaza de clatite. Toate lumea stie, mai mult sau mai putin, sa faca clatite si nu am de gand sa scriu acum vreo retea ca e de prisos. Daca vrei doar de curiozitate si poate pentru ca esti novice in ale bucatariei, verifica reteta asta dupa care m-am ghidat si eu de fiecare data. Face cele mai fine si mai gustoase clatite existente. Dar daca ai tu alta reteta, la fel de buna, nu strica s-o impartasesti ca sa stiu si eu. Ce e prea mult strica asa ca voi face o pauza de clatite o vreme, pentru ca pe cat sunt de delicioase, pe atat de multa munca cer. Se sta ore intregi la bucatarie, in picioare, in functie de cantitate pentru ca apoi rezultatul sa dispara in cateva secunde si sa nu mai ramana nimic pentru a doua zi. De fapt dispare de cum aterizeaza o clatita in farfurie.😉 Asa ca inchin aceste ganduri clatitelor si ma odihnesc acum. Doar o sugestie, pentru o clatita savuroasa: unge jumatate din clatita cu iaurt gras si apoi gem, miere sau branza rasa, impatureste-o si … Pofta buna!

2 thoughts on “Oda clatitelor

  1. Sa stii ca si eu ador clatitele.Consider ca cel mai bun gem pt. ele este cel de prune,dar merge si cel de caise.Dar sunt feluri si feluri de retete.Si la mine la fel,nu prea raman pt. mai tarziu,ca imediat le mananc…

Leave a Reply

