La multi ani, iubita Mama!


La multi ani, iubita Mama! Astazi e ziua ta si iti dorim, noi, fetele tale, Chiralina si Elena, ce isi doresc de obicei copiii pentru mamele lor: sa fii sanatoasa, sa traiesti vesnic, daca se poate, sa fii fericita si iubita, sa scoti al treilea album de muzica populara si multe altele, sa ai succes in tot ce faci. Ne-am gandit ce cadou sa iti facem de data asta, pentru ca ziua ta nu trece nemarcata niciodata pentru noi, si ne-am gandit ca unul din cadourile noastre pentru tine (pentru ca tu meriti totul, nu numai un cadou ) sa fie aceasta dedicatie muzicala, pentru ca tu esti ‘lilicea noastra’. Pentru altii esti privighetoare, doamna cantecul armanesc, castigatoarea Florii din Gradina si interpreta si culegatoare de folclor dobrogean si aroman dar pentru noi esti si mama.

La multi ani, Mama! :*

18 thoughts on “La multi ani, iubita Mama!

  1. Iti multumesc pt. link.Am vizitat toate cele trei pagini.Imi pare foarte bine ca i-am vazut si o biografie mai detaliata.Intr-adevar a facut foarte multa muzica,dar nu stiam ca participat si la un festival de muzica usoara,oricum intre noi fie vorba cea populara cred ca este cea mai importanta pt. ea.

    • Cu placere. Da, a participat la multe festivaluri si mai sunt multe de adaugat din cariera. In timp. Cea populara este cea mai importanta, evident. Faptele vorbesc.

  2. WIow,nu stiam ca are profil da-mi si mie adresa.Ma gandeam si eu ca nu are cum sa le aiba pe toate 500 la radio,ca nu am vazut sa aiba nimeni atatea…dar nu era nici imposibil.

  3. Elena,abia acum am vazut ca aparut al doilea album al doamnei Sirma.Vad ca se numeste Noi himu armani,dar nu stiu ce piese are din pacate.Sper sa apara si cel cu muzica romaneasca in curand,de asemenea mi-as dori sa fac rost de toate cele 500 de piese de la radio ale sale.

    • Da, a aparut.🙂 Are piese aromane mai vechi si mai patriotice, zic eu. Cele 500 de piese nu sunt toate la radio inregistrate, inchipuie-ti ca e aproape imposibil. Si noi ne dorim sa apara cel cu muzica dobrogeana, pentru ca mama are piese unice, ale ei si e bine sa fie cunoscute. Cand se va intampla asta inca nu stiu, dar sper cat mai curand. O sa scriu despre asta la momentul potrivit, cand se va materializa. Te invit pe profilul de facebook al mamei sa urmaresti si alte informatii daca iti face placere. Este in lucru acum.

  4. MAMA ESTE ICOANA SUFLETULUI! ESTE ALINAREA, DORUL, DUREREA SI BUCURIA NOASTRA…MAMA ESTE TOT CE-AVEM MAI SFANT PE PAMANT…LACRIMA DE BUCURIE…INGERUL PAZITOR…FITI MANDRE DE MAICUTA VOASTRA SI BUCURATI-I SUFLETUL SI INIMA CU DRAGOSTEA VOASTRA! ESTE UN OM MINUNAT CARE MERITA TOT CE ESTE MAI BUN! LA MULTI ANI, PRIVIGHETOAREA ARMANILOR! SF.TREIME SI MAICUTA DOMNULUI SA VA BINECUVINTEZE CU TOT CE ESTE MAI PUR SI SFANT! VA IUBESC SI PRETUIESC!

  5. Mie imi place cum le canta pe amandoua la fel de mult,imi pare rau ca nu o vad la TVR,poate eram eu prea mic cand era difuzata,dar mi-ar placea sa vad niste filmari din arhiva lor cu ea,ca nu am vazut niciuna desi eu cred ca exista,poti sa-mi spui tu.Oricum distractie placuta in continuare…

    • Si mie imi place cum le canta pe ambele. TVR-ul are in arhiva filmari cu ea dar cine stie cand le mai da si el… ; )) Am gasit ceva mai vechi pe youtube si am pus aici, la prima postare cu ea. Dar altceva inca nu am vazut. Daca o sa apara ceva, o sa vad. Merci.

  6. La multi ani doamna Granzulea,sa aveti numai sanatate si bucurii alaturi de fetele dvs. si toti cei dragi,sunteti una din interpretele de folclor pe care le apreciez cel mai mult si pt cantecul romanesc si pt. cel aromanesc.Sper ca intr-o zi sa va intalnesc in realitate…La multi ani!!!

    • Multumesc frumos Florin si mama iti multumeste pentru urari si aprecieri. Ma bucur ca ai mentionat si de cantecul romanesc pentru ca in ultima vreme mai mult cu cel aroman o auzi si nu ptr ca asa alege ea dar pentru ca sunt multi romani care vor s-o auda cu cantecul armanesc. Eu vreau sa o aud cu ambele pentru ca ea s-a lansat ca interpreta de muzica populara dobrogeana si pentru ca imi place in mod deosebit folclorul zonei in care ne-am nascut. Si sunt sigura ca vei avea ocazia sa o vezi in realitate, curand, cine stie.🙂

  7. LA MULTI ANI, stimata doamna!!Sanatate multa, multa..caci este cea mai de pret..!Sa aveti parte de acum inainte numai de bucurii pe toate planurile!!Fie ca bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare pas in viata..!!
    LA MULTI ANI, fericiti si impliniti..!!
    ===========
    Sa va traiasca mamica, sa va bucurati de ea si numai de momente minunate traite impreuna!!Tot binele din lume intregii familii va doresc draga Elena! pupici :*

Leave a Reply

