Profilul mamei pe Facebook


De ziua ei am vrut sa ii fac o surpriza mamei si uite asa s-a trezit ca are si ea profil pe Facebook. E inca in lucru, avand in vedere ca sunt multe de scris dar nu prea multe pentru ca grosul info va fi in alta parte (urmeaza la timpul potrivit sa scriu) si sa nu uit de amintirile ei care intotdeauna vor pastra si alte info care nu vor fi spuse niciodata. Nu e cazul sa intrebi de ce ca nici nu e frumos si nici nu e bine. Fiecare are dreptul la o parte privata, cu care eu sunt de acord si nu judec si nici nu ma supar. Nu am dreptul. In fine, pentru toti cei care o plac pe mama, ii asculta muzica, o iubesc, o apreciaza, o sprijina, o respecta si nu numai, dati click aici si adaugati-o in lista de prieteni.🙂

2 thoughts on “Profilul mamei pe Facebook

  1. Felicitari pt. profil.Poate ti-am mai spus dar si eu sunt la liceu de muzica,fac canto popular,pt. ca aceasta e dorinta mea,fiind din Baragan,eu fac si folclor aroman,iarasi pt. ca e dorinta mea,si imi aleg din cantecele mamei tale,,pe partea romaneasca nu prea,din pacate,pt. ca noi avem alt specific,facem parte din Muntenia.Astept incontinuare cat mai multe info pe profilul ei,doar lucurile frumoase legate de cariera…

    • Multumesc. Si tie felicitari pentru alegerea facuta, mi-ai mai spus, mai demult, pe youtube daca nu ma insel. Si mult succes. Ma bucur ca iti plac cantecele Sirmei Granzulea si ca alegi sa le canti. Intotdeauna vor fi numai lucruri frumoase de spus despre ea.

Leave a Reply

