Archive | August 4, 2017

Delfinul si marea


Care este sansa de a vedea un delfin liber? Slaba, ar zice majoritatea. Dar uite ca asa slaba cum este, nu este imposibila. Azi am vazut un delfin. Dimineata, in jur de 9, pe plaja la 2 sau 3 papuci (ma incurc in ei, zau, si nu stiu niciodata care cum dar nu conteaza 😉 ) cum stateam la soare, am auzit strigate si cuvantul delfin. Nu l-am vazut imediat insa mi s-a spus ca e aproape de mal, probabil atras de marea racoroasa si fara valuri – o minunatie, si de oamenii care se balaceau si ei. Delfinii se stie ca sunt prietenosi si curiosi. Si dupa o vreme, i-am vazut si eu spinarea arcuindu-se din apa. Wow! Era atat de aproape de mal si de oameni! Am simtit asa o bucurie vazandu-l. 🙂 E o sansa rara, cu totul speciala si minunata sa vezi un delfin in mare si asta in timp ce te relaxezi. Am simtit ca a facut ziua mai frumoasa si cumva completa si total neasteptat de buna. Multumesc, delfinas! 

This entry was posted on August 4, 2017, in Uncategorized. Leave a comment