Daily Archives: November 7, 2019

proiect, episodul 7


Holul. Daca ai noroc de hol mare, e super. Daca nu, atunci alte camere vor prelua din obiectele si lucrurile care se intalnesc in mod obisnuit in hol, iar holul va fi ceva asa, mic si cu un minim de incarcare. In hol poti avea:

  • un dulap cu umerase pentru toate gecile, taioarele, hainele de blana/ alendelon si spatiu pentru toate incaltarile si cutiile aferente 🙂
  • spatiu genti, rucsace, trolere, echipamente sportive, fier de calcat, masa de calcat, aspirator, mop si caldare
  • spatiu pentru masina de spalat
  • spatiu pentru detergent, hartie igienica, carpe, prosoape, lenjerii, plapume si paturi in plus, dar nu foarte multe. :)) Cat pentru inca 1-2 persoane si / sau pentru a elibera spatiul din dormitoare si sufragerie
  • o sursa buna de iluminat pentru ca nu prea ai ferestre
  • un cuier cu cateva agatatori, o etajera sus, numai buna pentru caciuli, palarii, manusi, esarfe, fulare sau mai stiu eu ce alte lucruri care nu prea se agata si in acelasi timp fluidizeaza hainele atarnate, un spatiu sub el daca permite, pe care sa sezi si sa iti pui incaltamintea
  • o oglinda la dulap sau pe perete
  • un covoras la intrare
  • un pantofar daca nu ai dulap prea incapator, in functie de spatiu
  • parchet de lemn/ scandura (mai rustic asa)/ mozaic (nu e chiar asa de banal daca stii cum sa procedezi)/ piatra naturala sau orice alta alternativa naturala, sincera si curata pentru a inlocui gresia (uneori ma gandesc si la varianta de spital, cu pardoseala antiderapanta, igienizanta) sau linoleumul natural, de ce nu? Ceva practic, usor de intretinut, placut, curat, durabil, ecologic, etc. Ce iti trebuie mai mult?

Acum gata, casa e aranjata! Cum zice buna, am luat de toate, avem de toate. :)) Asta asa, ca sa imi aminteasca sa fiu recunoscatoare pentru tot ce am acum, chiar daca nu am tot ce imi doresc. Dar imi doresc ca aceste liste si altele sa fie surse de inspiratie pentru cineva, candva. Sa stiu ca nu a fost totul in zadar. 🙂 Dar nu decid eu asta. Eu doar scriu pentru ca ma relaxeaza, imi face bine si ma bucura.

Elena G